Nog een maand te gaan - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Nog een maand te gaan - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Nog een maand te gaan

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

09 November 2015 | Nederland, Arnhem


Lieve I.

Nog een maand te gaan en dan is het zo ver. Een maand!!
De 'to do list' voor mijn vertrek wordt kleiner en mijn agenda loopt vol met allerlei 'laatste afspraken'. Mijn opvolger op het werk is inmiddels begonnen. Volgens mij is het een goede en kan ik de boel over drie weken met een goed gevoel achterlaten. Ook is er al een Suzuki Alto vol meuk verhuisd naar Losser. Verder staan de komende weken veel in het teken van de muziek met nog een tweetal extra repetities, een concert én een concours op de planning.

Ik merk dat het weggaan en het naderende afscheid nemen me zwaarder vallen dan de vorige twee keer. Toen ik het hier met mijn beste vriendin M. over had zei ze 'Ik dacht dat het kwam doordat ik moeder ben geworden dat ik wat emotioneler op dingen reageer, maar misschien is het wel gewoon omdat we wat ouder worden'. Klinkt als een legitieme verklaring, dus daar houden we het maar op.

Misschien leuk om nog even terug te komen op mijn vorige blog. Het trouwjurk shoppen was echt bril-jant. Mijn jurkgerelateerde woordenschat is flink uitgebreid en ik wist zowaar af en toe nog ergens een opmerking te plaatsen die ergens op sloeg. Het viel nog niet mee om dé jurk te vinden, maar in winkel drie was het eindelijk raak. Toen S. hem aan had zag je gelijk dat dit hem ging worden. Ze straalde. Tof dat ik erbij was en dat we dit moment konden delen.

Ik kom je vast nog een keer tegen de komende weken. En zo niet:

Tot schrijfs.

  • 09 November 2015 - 22:13

    Linda :

    Ooooo, wat gaat het ineens snel. Succes met de voorbereidingen! We hebben hier inmiddels een papier maché koe op de loopbrug staan met de Holiday Inn. groeten van de Vossenstraat!

  • 09 November 2015 - 23:10

    Monique Witbreuk:

    Ja Loes de tijd gaat nu snel. Idd doordat je ouder wordt, word je ook misschien ook wat emotioneler.

  • 10 November 2015 - 08:39

    Lidy:

    Hoi loes,

    Wat gaat de tijd toch snel hoorde je nog zo zeggen dat je weg ging en nu is het weer bijna zover.

    Loes heel veel succes verder

  • 10 November 2015 - 08:55

    Daan:

    Ben zoooo benieuwd naar je avonturen! :)

  • 10 November 2015 - 09:42

    Marieke:

    Hey Loessie,

    Geniet nog maar ff volop van de laatste maand hier, want voor je het weet is die voorbij en kun je het avontuur weer tegemoet!

  • 10 November 2015 - 11:58

    Monique Boselie:

    Hoi Loes, geniet nog volop van je muzikale activiteiten en al je overige bezigheden.
    Je reis gaat nu wel heeeel dichtbij komen....ik zie nu al uit naar je verhalen!
    Groetjes

  • 10 November 2015 - 18:55

    Tineke:

    Wow, dat gaat snel!! Maar eerst gaan we nog even knallen in Zutphen. Heb er zin in! Ook om straks al je verhalen te lezen, maar dan ga ik je ook weer missen :(.
    Groetjes!

  • 10 November 2015 - 22:27

    Gerdie:

    Ja Loes het komt echt dichtbij nu. Wij wensen je nog drie fijne weken hier en geniet er nog maar even van. Op naar het avontuur dan maar en wij zullen je zeker volgen. Liefs van ons.

  • 01 December 2015 - 10:54

    Harm:

    Succes met de laatste voorbereidingen Loes, ik ga je volgen, zoals beloofd :)

  • 03 December 2015 - 13:19

    Toos Geissler:

    Loes geniet nog van de laatste dagen hier en Bennie en ik wensen je een goed, mooi en veilig
    avontuur/reis toe. Veel succes en ga er van genieten !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 126217

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: