Go Dafne! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Go Dafne! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Go Dafne!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

31 Augustus 2015 | Nederland, Arnhem


"Biedoeaah biedoeaah biedoeaaaah, biedoebiedoebiedoebieda."
(Allemaal angst - Robert Long http://youtu.be/uMi8So3Pxa0)

Lieve I.

Je zal maar een kaartje hebben voor zowel de 100m als de 200m finale vrouwen in Rio. Dan is zo'n geweldig wk atletiek voor Schippers wel erg goed voor de voorpret :).

Verder overkwam mij vorige week ook nog iets dat je op zijn minst als verrassend/opmerkelijk kunt bestempelen. Een goede vriendin van mij is deze maand ten huwelijk gevraagd door haar vriend. Supergaaf nieuws! Het huwelijk gaat plaatsvinden in april 2016 waardoor ik er helaas niet bij kan zijn (nadeel van lang op reis gaan, dan ga je dingen missen thuis). Nu is dit niet heel erg opmerkelijk, in tegendeel zelfs. Hetgeen wat erop volgde was opmerkelijk. Vorige week belde S. mij met de vraag of ik mee wilde met het uitzoeken van de trouwjurk. Ja, ik ben bloedserieus. S. moet mijn verbazing over dit opmerkelijke verzoek door de telefoon hebben gevoeld, want ze voegde er gelijk aan toe: "Ik weet dat je er niet zo veel mee hebt, maar ik zou het erg leuk vinden omdat je er in april niet bij bent en zo ben je er toch een beetje bij betrokken". Hoe lief is dat?! Dus ik ga uiteraard mee. Even ter geruststelling, naast mij gaan ook haar moeder en zus mee, dus dat gaat helemaal goed komen met die jurk ;).

Nog exact 100 dagen tot vertrek. Spannend!!

Tot schrijfs.

  • 31 Augustus 2015 - 19:50

    Toos Geisseler:

    Ik kan me nu al weer verheugen op die boeiende verhalen van je. Heel veel plezier al vast gewenst. En natuurlijk ook met het uizoeke van de trouwjurk van je vriendin.
    groetjes,
    Toos

  • 31 Augustus 2015 - 20:01

    Mam:

    Hahaha Loes, geweldig. Kan me heel goed voorstellen dat je verbaasd was.
    Hartstikke leuk dat S. je op deze manier toch betrekt bij haar huwelijk. Dit zegt genoeg toch?

  • 31 Augustus 2015 - 20:47

    Monique:

    Nog 100 dagen voor vertrek, dat telt lekker af Loes!
    Groetjes en geniet van alle voorbereidingen.


  • 31 Augustus 2015 - 21:38

    Marga:

    TOP Loes geniet lekker van de voorpret
    en groetjes
    Marga

  • 01 September 2015 - 10:04

    Ina :

    Nog maar 100 dagen. En nu is het al leuk om je verhalen te lezen, laat staan als je op weg bent. En wat schitterend dat je kaarten hebt, hopelijk loopt ze dan ook zo goed, maar sowieso om het mee te maken. Het is je van harte gegund. En die jurk, daar komen we met z'n allen wel uit. Leuk dat je meegaat.

  • 01 September 2015 - 16:09

    Marijke:

    Hé Loes, was super!
    Genieten van voorpret en dan straks van al die nieuwe belevenissen!
    Ik Ga je volgen....

  • 01 September 2015 - 21:45

    Thom En Brigitte:

    Hoi Loes,
    We gaan het beleven.
    Succes.

  • 01 September 2015 - 22:57

    Suus:

    Leuk Loes, weer een blog van jou.
    Het wordt vast een super belevenis, met als hoogtepunt de Spelen.

    En mbt die jurk... Dat komt helemaal goed :-)

  • 07 September 2015 - 20:00

    Monique En Franc.:


    Hoi Loes
    Wij vinden het tof wat je weer gaat doen en kijken uit naar je mooie verhalen en belevenissen. Heel veel plezier met de voorbereiding. Succes! ✈

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 126181

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: