In the middle of nowhere... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Loes Zijll - WaarBenJij.nu In the middle of nowhere... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

In the middle of nowhere...

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 Maart 2010 | Canada, Ottawa

Lieve I.

Gisteren na een rit van 10 uur veilig aangekomen in Anahim Lake. Een gehucht met 700 inwoners. En de ranch waar ik zit ligt nog 10 km verder. Zit nu echt in the middle of nowhere. Calving season is net begonnen. De komende maand worden er 400 verwacht! Dus zit echt tussen de koeien. Ben benieuwd. Ik ben hier nu een dag en het bevalt prima. De mensen zijn echt superaardig. Echter, op de ranch waar ik verblijf is geen internet. Zit nu een ranch verderop (half uurtje rijden) en maak hier even gebruik van het internet. Ik weet niet wanneer ik weer wat van me kan laten horen, maar ik beloof je dat ik alles wat ik meemaak zal opschrijven! Zodra ik dan weer even online kan zal ik de berichten posten. Moet er nu weer vandoor.

Tot schrijfs.

• 03 Maart 2010 - 18:27

Sanne:

Ja! kort maar krachtig ;)

• 04 Maart 2010 - 19:04

Jette:

Veel plezier tussen de koeien :P

• 04 Maart 2010 - 19:05

Jette:

Ohwja! wij hebben geboek :D

• 06 Maart 2010 - 21:13

Gerdie:

Heee Loes,

Heb je ook al leren melken dan ? Kun je Paul straks zo helpen als je weer thuis bent.
    ha..ha..ha..