Update! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

12 Februari 2010 | Canada, Ottawa

Lieve I.

Ik heb eergisteren weer een update geplaatst op wbj.nu. Kreeg vandaag het onthutsende bericht van een trouwe lezer dat hij geen notificatiemail had ontvangen! Zal ik wel iets niet goed hebben gedaan. Hopelijk gaat deze keer wel goed!

Tot schrijfs.

  • 12 Februari 2010 - 17:24

    Mam:

    Onthutsend ja. Ook van deze up-date geen mail ontvangen.
    Maar....... ik hou je toch wel in de gaten.
    Heel veel plezier bij de OS. Ondanks het feit dat ik niet zo'n sportliefhebber ben zal zeker gaan kijken of ik jou nog ergens kan ontdekken. Uitgebreid en overenthousiast gaan zwaaien hoor!!!
    groetjes, mam.

  • 12 Februari 2010 - 17:26

    Mam:

    Excuus, toch een mailbericht.

  • 13 Februari 2010 - 15:11

    Toos:

    Hoy Loes,
    Ik geniet er weer enorm van om je verhalen te lezen en ik proef eruit dat je het ot nu toe allemaal heerlijk vindt.
    Gelukkig maar. De komende weken ga je ook vast erg genieten.
    Nou alvast heel erg veel plezier

  • 14 Februari 2010 - 15:29

    Jeroen V D:

    Hallo Loes
    We hebben je gezien op televisie bij de huldiging van Sven Kramer in het Holland Heineken huis, leuke Muts!

    Veel plezier nog, groetjes van ons allen hier

  • 14 Februari 2010 - 16:35

    Ina Truin:

    Hoi Loes, Suzanne zei dat ik maar eens even jouw blog moest gaan volgen. Dus ij dezen. Nou je hebt de eerste gouden medaille race dus al gezien. Wat een luxe.je hebt al veel gedaan zo te lezen. En een heel druk programma voor de boeg. Heel veel plezier toegewenst. Ik zal je blijven volgen. ik zit mij net te bedenken dat de temperatuur wel heel anders is dan in Curacao. Misschien wel beter vol te houden.
    Groeten uit een wit en koud Erica

  • 15 Februari 2010 - 09:49

    Jannie:

    He dat zijn leuke foto's geworden van die geweldige happening.
    Niet alleen van het schaatsen maar ook van de koninklijke familie en het HHH. Volop genieten dus.Mooi dat je de foto's zo snel zijn te bewonderen kunnen we ook nog wat na genieten.

  • 15 Februari 2010 - 10:45

    Leonie:

    Loes, wat gaaf dat je er bij was! Heb wel aan je gedacht en zelfs nog op het grote scherm gekeken of ik je kon zien. Heb maar even je foto's bekeken. Echt super!!
    Ik vier carnaval, ook er mooi natuurlijk! ;) Maar wat jij mee maakt is wel heeeeel bijzonder!!!
    Groetjes!

  • 18 Februari 2010 - 19:30

    Monique Witbr.:

    hoi loes
    Zo te zien heb je het wel naar je zin. Wij kijken geregeld of we je kunnen vinden tussen al die juichende mensen. De foto´s zijn prachtig. We laten ons graag weer verrassen. Loes heel veel plezier en groeten uit Twente.
    .

  • 18 Februari 2010 - 19:35

    Monique Witbr:

    Hoi Loes
    Zo te zien heb je het wel naar je zin. We kijken geregeld of we je kunnen vinden tussen al die juichende mensen. De foto´s zijn prachtig en wij laten ons graag weer verrassen. Loes veel plezier en tot ziens!

  • 18 Februari 2010 - 20:54

    Ilse:

    He Loes, ik lees dat alles goed met je gaat en dat je weer de mooie dingen meemaakt en ziet. En wat geweldig dat je aanwezig was bij de gouden plak van Sven. Ik hoop dat jouw aanwezigheid geluk brengt want dat zou betekenen dat vandaag 1 van de dames goud gaat halen.
    Liefs Ilse

  • 18 Februari 2010 - 21:05

    Suze:

    Ha die Loes!

    Hoe gaat het? Ik lees al erg leuke verhalen.
    Elke keer als ik naar de spelen kijk, en dat is toch wel bijna elke dag, want je ontkomt er niet aan op de tv, denk ik; zal ze er tussen staan? maar ja waaraan herken je een oranje supporter uit Losser?? Gaaf dat je zoveel wedstrijden kunt bezoeken. Op dit moment begint de 1000 meter dames.We gaan voor goud!!
    groeten, Suze

  • 20 Februari 2010 - 18:18

    Angele:

    Hoi Loes,
    net even gekeken of je er vanavond ook weer bij bent en ja hoor jij geluksvogel.
    We zijn nog aan het twijfelen of we de wekker vannacht gaan zetten zodat ook wij er live voor de TV bij zijn. Hoe is het verder met je en met je Engels? Als je in het Engels gaat dromen dan wordt het tijd dat je weer naar Losser komt want dan hoef je voor het Engels niet meer te blijven.
    Veel plezier straks bij de 1500 meter heren.
    Groetjes ook van Anne

  • 21 Februari 2010 - 18:16

    Inge:

    Heey Loes wat heb jij een topwedstrijden gezien zeg!! En ook superleuke huldigingen, heb ze via internet gekeken. Vannacht ben ik opgebleven om de race te zien, blij dat ik dat gedaan heb! Ik verheug me op je volgende blog.
    XX Inge

  • 21 Februari 2010 - 18:20

    Inge:

    Oja, supergave foto's!! Wat stond je dichtbij zeg :) En volgens mij heb ik je inmiddels 2x gespot in het publiek :) Niet heel dichtbij hoor maar ik ben er vrij zeker van dat ik je heb zien zitten ;)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Canada, here I come!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2011

Back to reality

24 Januari 2011

Surprise!

19 Januari 2011

In de bak

15 Januari 2011

De schaar er in!

11 Januari 2011

I feel 'wicked'
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 126217

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: