@ London Heathrow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Loes Zijll - WaarBenJij.nu @ London Heathrow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

@ London Heathrow

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

29 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve I.

Ik ben rond 13.00 uur veilig geland op London Heathrow. Vlucht was prima.
Het is nu 15.00 uur en over twee uur vertrekt mijn vliegtuig naar Vancouver. Vreemd genoeg wordt de Gate pas een uur voor vertrek bekend gemaakt, dus daarop is nu het wachten...

Tot schrijfs.

• 29 Januari 2010 - 15:28

Mam:

Ha Loes,

Alweer een bericht,goed zo. Heb het vorige net gelezen. Fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen. Wij zijn weer veilig beland in Losser. Geniet van een lekker kopje "tea" en van de mensen om je heen.
    groetjes.

• 29 Januari 2010 - 15:30

Jannie:

Zo Loes het is dus zo ver je heb Nederland verlaten. Ik wens je een goede vlucht naar Vancouver. Tom heeft site voor elkaar.

• 29 Januari 2010 - 18:08

Wieteke:

Hoi Loes,
    Ach waarschijnlijk zit je nu gewoon in het goede vliegtuig op weg naar Vancouver en bedenk je, je dat je voor niks hebt lopen stressen over de overstap. We houden contact (immers een jaar lang horen dat ik veel te weinig berichtjes heb geplaatst, dat wil ik onder geen beding nog eens meemaken..hahaha)! Volgende week zal ik me tijdens me nachtdiensten buigen over een vliegticket naar NY. Gaat goed komen. Relax maar lekker en tot ziens ;)
    Liefs wieteke

• 29 Januari 2010 - 19:32

Inge:

Heey Loes, we zijn weer veilig thuis gekomen hoor ;) De routebeschrijving terug naar huis was volgens mij wel wat ingewikkeld maar je ouders zijn er prima uitgekomen. Ze hebben me afgezet aan de Fazantstraat. Heb me wel ziekgemeld op werk, hele middag op bed gelegen, dan kan ik morgen wel de dag werken als het goed is. Je zit nu weer in het vliegtuig, heel veel succes en probeer als je er bent goed uit te rusten. Vond het erg leuk dat ik mee ben geweest naar Dusseldorf!
    (K) Inge