Het grote onbekende - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Het grote onbekende - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Het grote onbekende

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

09 Januari 2010 | Nederland, Losser

Lieve I.

Nog 6 werkdagen, 5 repetities en 21 nachtjes slapen en dan is het zover. Dan begint mijn tweede grote buitenland avontuur. Helemaal in mijn eentje deze keer en voor een heel jaar! Op de dag van mijn vertrek is het bijna een jaar geleden dat ik terug kwam uit Curaçao, 363 dagen om precies te zijn. Hoog tijd om weer te vertrekken. Ik ben immers nog jong en heb geen verplichtingen die een mooie reis in de weg staan.

Dat het de tweede keer is dat ik voor een lange periode naar het buitenland ga wil niet zeggen dat ik het minder spannend vind deze keer. Integendeel zelfs, ik vind het DOODENG.
Ik ga helemaal alleen naar een onbekend land, kan een jaar lang alleen maar Engels praten en heb van tevoren (bijna)) niks gepland. (Helemaal niks gaat mij als echte controlfreak, die slecht kan omgaan met onverwachte gebeurtenissen toch iets te ver). Dat is toch niet niks.

Eén ding staat wel vast, iets waar ik in mijn stoutste dromen nog niet aan durfde te denken. En toch gaat het gebeuren. Het van dichtbij meemaken van een Olympsiche Spelen. De Winterspelen in Vancouver welteverstaan. En ik ben er bij!

Tot schrijfs.


P.S. Ik heb iedereen waarvan ik denk dat ze het wel leuk zullen vinden toegevoegd aan de mailinglist. Zo krijgen ze vanzelf bericht op het moment dat ik weer iets schrijf. Indien ze dit niet op prijs stellen kunnen ze zich wel weer afmelden. Maar dat zullen ze vast niet doen, toch?


  • 09 Januari 2010 - 09:31

    Sanne:

    Ja en nu sta ik twee keer op je lijst!;)
    Echt super veel plezier! ik hoop dat je mooie, nieuwe, ontroerende, geweldige en nog veel meer dingen mee maakt. Ga er voor! Je zegt het zelf. Je bent nog jong. Ik ben jaloers. En als je het niet meer trekt zijn er nog familie leden van me die je graag even vertroetelen. Ik zou zeggen probeer iedere dag iets voor het eerst in je leven te doen, en je hebt een super ervaring!
    dikke Kus.

  • 09 Januari 2010 - 09:44

    Dorothé:

    Hé Loes,

    Een super stoere meid ben je. Echt waar. We zullen je weer gaan "volgen"....

    Groetjes,
    Door

  • 09 Januari 2010 - 11:23

    Kirsten:

    Hoi Loes

    Wat een verrassing om je bericht te lezen. Goed van je!
    Maar vertel eens wat ga je allemaal doen?

  • 09 Januari 2010 - 13:50

    Marieke:

    Goed dat je me hebt toegevoegd!
    Ben stiekem wel jaloers dat je naar de olympische spelen gaat, hoor?!

    Groetjes Marieke

  • 09 Januari 2010 - 15:04

    Carolein:

    Hoi Loes,

    Wij wensen je heel veel plezier, nieuwe ervaringen en leuke maanden toe.
    We zullen je berichten met veel interesse lezen. Henk wil ook altijd nog een keer naar Canada, dus kom maar op met je verhalen.

    Veel succes.

    Henk, Carolein Lisa Filipsen

  • 09 Januari 2010 - 15:24

    Leonie:

    Hoi Loes,
    Ik zag in je www de link naar je site. Dus ik heb even snel gespiekt en zal hem het komend jaar in de gaten houden.
    Maar ik spreek je nog wel eerst weer in Denekamp. ;)
    Succes met de laatste voorbereidingen en met die gezonden zenuwen gaat het wel goedkomen!!
    Groetjes, Leonie

  • 09 Januari 2010 - 16:02

    Inge:

    Thanks, Leuk om je weer zo te kunnen volgen!
    xxx Inge

  • 09 Januari 2010 - 20:53

    Ilse:

    He Loes,
    Ik ben toch erg blij dat je mij hebt toegevoegd, kan ik weer ontzettend leuke verhalen lezen en weet ik tenminste hoe het met je gaat als je daar bent. Oh ja nog even een toevoeging bij je werkdagen, repetities en nachten. Ook nog een avondje heerlijk uit eten, echt heel belangrijk, hahaha. En niet te vergeten, ik zal mijn collega nog even het telefoonnummer vragen van haar vriendin in Canada. Zet het alvast in mijn agenda voor maandag. Zij heeft al overleg gehad met haar vriendin, en zij hebben toestemming gegeven dat je mag bellen om te overleggen wat er mogelijk is. Goed he, toch weer een klein zekerheidje erbij. Zie je zaterdag. Liefs Ilse

  • 09 Januari 2010 - 23:47

    Mam:

    Ik ben SUPERTROTS op je maar tegelijkertijd vind ook ik het DOODENG dat je in je eentje zo'n verre reis maakt. En dan nog wel voor een jaar!! Maar.... ik heb er alle vertrouwen in dat het je goed zal gaan in Canada en dat je een schat aan fijne, leuke ervaringen zult opdoen. Je redt je prima in je eentje. Bovendien zal je Engels een flinke oppepper krijgen waar je in de toekomst zeker je voordeel mee kan doen. En......... gelukkig is er Internet !! Ik verwacht dan ook minstens 1x per maand (14 dg is misschien teveel gevraagd?) een boeiend, lang verhaal op deze site.
    Heel veel plezier gewenst en hopelijk veel waardevolle contacten.

  • 10 Januari 2010 - 12:44

    Suus:

    Heey Loesje!

    Tja, daar begint t dan weer! Ben heel nieuwsgierig naar je verhalen en alle belevenissen. Schrijf veel op. Leuk voor jezelf en voor ons:D
    Ik denk dat het je prima afgaat in zo'n vreemd land.

    Veel plezier en tot horens..
    Liefs

  • 11 Januari 2010 - 21:50

    Wieteke:

    Hey Loes,

    Lang leve facebook en hyves dan maar weer he! Nu maar hopen op veel nachtdiensten heb. Op de toekomst.. liefs wieteke

  • 14 Januari 2010 - 11:44

    Susanne:

    Hey Loes,

    Wauw wat ga je een fantastisch avontuur tegemoet zeg!!Ik kan niet anders zeggen dat ik echt jaloers op je ben. Ik zit nu "hard" te werken op kantoor en kan alleen maar dromen van weer naar het buitenland gaan!! Ik hoop dat alles je goed vergaat!!En ik zal natuurlijk je waarbenjij.nu in de gaten houden. heb aankomend jaar nog vaak genoeg pauze!!;)

    Groetjes Suus

  • 14 Januari 2010 - 18:08

    Gerdie:

    Hallo Loes, superspannend, maar ik weet vast wel zeker dat je er van gaat genieten. En dat moet je zeker doen hoor. We volgen je wel.

    Liefs van ons uit Oldenzaal

  • 19 Januari 2010 - 13:01

    Monique:

    Hoi Loes,
    Wat goed van jou, deze stap naar het buitenland en dan bijna niets gepland hebben??? Ik wil heel graag al jouw belevenissen volgen, dus kijk uit naar jouw verhalen.(leuke start:de winterspelen!)
    Succes met de voorbereidingen, groet Monique Boselie

  • 23 Januari 2010 - 16:13

    Jannie:

    Meid wat fijn voor je dat je weer zo'n grote reis gaat maken.
    Winterspelen grandioos en dan nog een trektocht om Canada te leren kennen.
    Wat zullen we met z'n allen weer uitkijken naar die mooie verhalen.
    Ik vond het wel jammer dat ik voor jou de laatste repetitie niet aanwezig was. Ook op de laatste bestuursvergadering kon ik geen afscheidnemen en je sterkte en veel plezier wensen. Maar misschien verveel je je nog donderdagavond voor vertrek en zien we elkaar nog. Anders een hele fijne reis.
    Ik blijf je volgen

  • 27 Januari 2010 - 12:51

    Moniek* Jansen:

    He Loes

    Wat ontzettend leuk wat je allemaal gaat doen en dat je nog aan me hebt gedacht!!! Ik vind het super stoer van je.... doe het je niet na! Wat fijn om te horen/ lezen dat het zo goed met je gaat. Ik wens je heel veel plezier op je reis. En ik ben echt jalours op je dat je naar de olympische spelen gaat.
    Ik ga je -op afstand- volgen in je avonturen.

    Gr. Moniek*

  • 27 Januari 2010 - 21:43

    Laura:

    Hey Loes,

    Supergaaf dat je op reis gaat. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier daar, geniet ervan!

    Groetjes Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Canada, here I come!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2011

Back to reality

24 Januari 2011

Surprise!

19 Januari 2011

In de bak

15 Januari 2011

De schaar er in!

11 Januari 2011

I feel 'wicked'
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 126233

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: