JAAAA!! De eerste foto's staan online! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu JAAAA!! De eerste foto's staan online! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

JAAAA!! De eerste foto's staan online!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

12 September 2008 | Nederland, Amsterdam

http://picasaweb.google.com/loesvanzijll/

  • 12 September 2008 - 18:03

    Marieke:

    Hoi hoi!

    Hartstikke mooie foto's.
    Volgens mij ben je er gek op om je voeten te fotograferen. Haha!!
    Enne.... het lijkt echt vakantie. Natuurlijk moet je ook wel wat doen, maar zo'n prachtige omgeving en zulk mooi weer. Ben wel een beetje jaloers, hoor?!

    Groetjes Marieke.

    En we missen je wel op de donderdagavond.

  • 12 September 2008 - 19:47

    Inge:

    supergaaf!!
    wow wat mooi zeg, die helderblauwe zee, verstandig dat je af en toe met t-shirt de zee in gaat ;)
    XX Inge

  • 12 September 2008 - 20:24

    Jette:

    Ik zei het toch, van die gekleurde huisjes ?!!!! :P

  • 13 September 2008 - 07:36

    Mam:

    Hoi Loes,

    Mooie impressie van de eerste weken. Word je al bruin?

  • 13 September 2008 - 16:07

    Jannie En Gosse:

    Mooie foto's Loes.
    We willen zo wel weer terug maar we moeten nog even geduld hebben.
    Studeer ze


  • 14 September 2008 - 09:24

    Jeroen Van Druten:

    mooie foto's
    Ik wou dat ik in zo'n mooie omgeving kon werken.
    Zit ik hier in polen vlak bij Auswitch, wordt je niet vrolijk van.
    Groetjes jeroen

  • 14 September 2008 - 09:35

    Carolein:

    He Loes,

    Mooie foto's. Gave omgeving. Ben stiekem een klein beetje jaloers.
    Veel succes nog, en tot het volgende berichtje maar weer.

  • 18 September 2008 - 18:56

    Dorothé:

    Hé Loes!

    Tjee, wat kan jij geanimeerd schrijven zeg. Erg leuk om te lezen allemaal. En dan die foto's.... zucht ... Ik ben even aan het rekenen geweest. Nog 10 weken en 2 dagen... Dan gaan we samen koffie drinken op Curacao! Geweldig! Kan me niet schelen hoe, maar je regelt koffie voor me. Daar kom ik tenslotte voor. (neem voor de zekerheid zelf koffie mee hoor ha ha)
    Denk maar vast na over wat ik mee moet nemen uit Ollanda...
    Hagelslag? Pindakaas, Drop?
    Ik hoor of lees het wel.

    Groetjes en een dikke knuffel. Tot gauw!

    Door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Finally

30 Januari 2009

Hij past nog!

26 Januari 2009

Kakkerlaklokdoosjes

15 Januari 2009

Met de duim omhoog!

08 Januari 2009

Plopperdeplopperdeplop, waar is de floeper
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 126241

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: