Zo!... en nu eerst vakantie! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Zo!... en nu eerst vakantie! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Zo!... en nu eerst vakantie!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

06 Juli 2008 | Nederland, Losser

Het is inmiddels alweer ruim drie weken geleden sinds het laatste bericht. Tijd voor een update. We zijn inmiddels al twee keer bij elkaar geweest met alle studenten die meegaan naar Curaçao. De laatste bijeenkomst was de officiële aftrap van de minor. Hierbij moesten we onszelf voorstellen dmv een powerpoint presentatie. Daarna zijn we met een groot deel van de club uiteten geweest in Enschede. Ik denk echt dat het een hele leuke groep is!
Inmiddels heb ik ook mijn hele papierwinkel voor elkaar (op een bewijs van inschrijving bij Saxion na, maar die kan ik pas begin augustus aanvragen). Ik moet nu alleen nog een deel van mijn Curaçaogarderobe bij elkaar zien te shoppen (spijkerbroeken lijken me een beetje warm), maar dat gaat wel goed komen denk ik.

Maar zoals de titel al doet vermoeden: het is eerst tijd voor vakantie. Morgen vertrek ik samen met Inge voor vijf dagen naar Berlijn. Dat heb ik wel verdiend na zo'n stageperiode van vijf maanden. Ik heb trouwens een mooie 7 gekregen voor mijn stage en daar ben ik dik tevreden mee. Suzanne en Esther, ik weet dat jullie dit lezen, nogmaals bedankt voor de leuke en leerzame tijd! Wat we precies allemaal gaan bekijken in Berlijn weten we nog niet, daar gaan we morgen in de trein eens goed over brainstormen. Wat al wel vast staat is dat we donderdagavond naar de musical Elisabeth gaan!
Zodra ik terug ben uit Berlijn zal ik jullie op de hoogte brengen van onze verdere belevenissen.

Tot dan!

  • 10 Juli 2008 - 19:27

    Esther H:

    Ja gevonden je site, leuk hoor om zo je belevenissen te gaan volgen in het verre Curacao. Bedankt voor je kaartje vanuit Berlijn, geniet nog even van die mooie stad!

    Groet,
    Esther

  • 10 Juli 2008 - 20:02

    Ilse:

    Hey Loes, leuk om even weer bij te lezen. Op dit moment ben je nog in Berlijn. Geniet ervan meid, heb je verdiend. Tot gauw. Groetjes Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Finally

30 Januari 2009

Hij past nog!

26 Januari 2009

Kakkerlaklokdoosjes

15 Januari 2009

Met de duim omhoog!

08 Januari 2009

Plopperdeplopperdeplop, waar is de floeper
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 126243

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: