Regelderegelderegel - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Regelderegelderegel - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Regelderegelderegel

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

11 Juni 2008 | Nederland, Deventer

Het is alweer 2 maanden geleden overigens sinds mijn vorige bericht (dat nog niemand heeft gelezen). Tijd voor een update. JEMIG! wat moet er veel geregeld worden voor die 5 maanden in het buitenland.
Vliegticket, Uittreksel uit het geboorteregister, Reisverzekering, Ov-kaart om laten zetten in een vergoeding, Verklaring van onbesproken gedrag en dan nog een paar dingen die ik nu vergeet. De eerste 3 zijn inmiddels voor elkaar, aan nummer 4 en 5 wordt gewerkt. Daarnaast moeten er vanuit de opleiding nog een paar opdrachten worden gemaakt.
Het is trouwens echt belachelijk hoeveel geld je moet betalen voor zo'n stom papiertje van de gemeente. Samen met de kosten voor het vliegticket en de vergoeding die ik moet betalen aan de University of the Dutch Caribbean ben ik al €1900,- kwijt. En dan ben ik nog niet eens op Curaçao! Maar goed dat ik veel gespaard heb ;) Vanavond hebben we met een aantal mensen die naar Curaçao gaan afgesproken in Enschede om kennis te maken, dus ik ben benieuwd.
Nou, dit was het wel weer een beetje voor vandaag.

O, nog één niet onbelangrijk ding :) Mijn vliegtuig vertrekt 25 augustus om 12.00 uur. En op 31 januari land ik als het goed is om 09.15 uur weer op Schiphol. Ik vlieg overigens met KLM.

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn avonturen op Curaçao en de periode ervoor kun je links onderaan deze pagina bij 'blijf op de hoogte' je e-mail adres invullen. Zodra ik dan weer een nieuw bericht schrijf ontvang je een e-mail bericht.

Ik hoop natuurlijk op veel reacties!

  • 11 Juni 2008 - 08:53

    Bart:

    Hey Loes,

    Ik kwam je bericht toevallig tegen. Ik heb me aangemeld om op de hoogte te blijven van je verhalen.
    Ik ben namelijk van plan om February 2009 deze minor te gaan volgen, dus ben benieuwd naar je verhalen.
    Veel plezier op Curacao en maak er een mooie tijd van.

    Gr. Bart

  • 11 Juni 2008 - 09:39

    Bart:

    Hey Loes,

    Ik kwam je bericht toevallig tegen. Ik heb me aangemeld om op de hoogte te blijven van je verhalen.
    Ik ben namelijk van plan om February 2009 deze minor te gaan volgen, dus ben benieuwd naar je verhalen.
    Veel plezier op Curacao en maak er een mooie tijd van.

    Gr. Bart

  • 11 Juni 2008 - 09:50

    Maaike:

    Hee Loes!

    Ik vind het vet stoer dat je het gaat doen! Het is lang, maar ik denk dat het een toptijd gaat worden!
    Vergeet niet een flinke lading zonnebrand in te slaan en een enorme koffer mee te nemen om alle illegale koraal en flessen rum weer mee terug te nemen. Kunnen wij ook nog een beetje genieten ;)
    Ik ga in ieder geval meelezen met je avonturen!

    xMaaike

  • 11 Juni 2008 - 11:44

    Kirsten:

    Hoi Loes

    Wat ontzettend leuk om dit bericht van je te ontvangen! Wat een mooi plan, 5 maanden studeren op Curacao. Ik wen je veel plezier en ga je op deze manier volgen.

    Groetjes,
    Kirsten.

  • 11 Juni 2008 - 12:01

    Sanne:

    Ik hoop dat ik er ook allemaal bij kan zijn.
    :)

  • 11 Juni 2008 - 13:13

    Carlolein:

    He Loes echt gaaf. Zo'n weblog. En.....we zullen je ontzettend missen. Maar......5 maanden zijn ook zo om. Vanaf deze plek wensen wij je alvast heel veel plezier toe in Curacao.

    xxx Carolein, Henk, Lisa

  • 16 Juni 2008 - 20:36

    Ilse :

    Hey Loes,
    Gaaf dat ik zo precies op de hoogte kan blijven van wat je allemaal nog moet doen en gaat doen als je daar eenmaal bent. We zouden altijd nog bij je langs komen in Deventer, misschien een beter idee dat Lidy en ik je in Curacao gaan opzoeken. Mooi excuus om op vakantie te gaan. Oh ja voordat ik het vergeet natuurlijk. Ik ben super trots op je dat je dit avontuur aan gaat.
    Liefs Ilse

  • 17 Juni 2008 - 12:36

    Monique:

    Hoi Loes,
    wat leuk dat je naar het buitenland gaat en dat je ons op de hoogte houdt van je belevenissen.Over Curacao
    weet ik nog niet zoveel, dus helemaal leuk!!
    Succes met alle voorbereidingen! Groetjes Monique

  • 22 Juni 2008 - 19:00

    Nini:

    heej loes echt supper tof dat je je gaat had ik nooit achter je gedacht maak er wat moois van en je moet me natuurlijk laten weten hoe het allemaal verloopt ik duim voor je heel veel liefs + dikke kus nini

  • 25 Juni 2008 - 08:41

    Simone:

    Hee Loes,

    Vind het echt heel leuk voor je dat je het toch gaat doen :D Ben wel benieuwd hoe het Buitenland je gaat bevallen!!
    Met een beetje gelukkig mag ik volgend jaar naar het buitenland dus dan is het wel leuk en makkelijk om te lezen hoe jij het hebt gevonden!!

    Spreek je vast voor die tijd nog wel en anders, HEEL ERG SUPER VEEL PLEZIER EN SUCCES!!!!

    Liefs,
    Simone

  • 03 Juli 2008 - 07:29

    Suzanne:

    Ik houd je in de gaten! Ik heb me aangemeld. Ik vind het super stoer van je dat je dit gaat doen! Zoals je wel vaker hebt gezegd wil jij later niet zeggen: 'had ik maar....'(zoals ik). Dat heb je helemaal goed!! Ik wens je super veel plezier, vergeet vooral niet veeeeel te genieten!!

    Groetjes,
    Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Finally

30 Januari 2009

Hij past nog!

26 Januari 2009

Kakkerlaklokdoosjes

15 Januari 2009

Met de duim omhoog!

08 Januari 2009

Plopperdeplopperdeplop, waar is de floeper
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 126245

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: