Durf ik 't of durf ik 't niet? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Durf ik 't of durf ik 't niet? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Durf ik 't of durf ik 't niet?

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

12 April 2008 | Nederland, Deventer

Op het moment dat ik dit bericht schrijf weten nog niet zo heel veel mensen dat ik over een klein half jaar voor 5 maanden naar Curaçao ga. Ik heb misschien wel eens laten vallen dat ik de mogelijkheden voor een buitenlandse stage aan het bekijken was, maar dat was het dan ook wel. Het is ook zo knullig om het aan iedereen te vertellen terwijl ik nog niet eens weet of het uiteindelijk wel gaat lukken en nog veel belangrijker: of ik er het lef wel voor heb. Toch begint het er nu naar uit te zien dat het er daadwerkelijk van gaat komen!

Twee weken geleden heb ik een brief geschreven aan de examencommissie om toestemming te vragen om de minor Internationaal Management Economie en Organisatie (IMEO) op Curaçao te gaan volgen. Een paar dagen later ontving ik een brief terug met daarin de toestemming. Deze brief heb ik toen gescand en gemaild naar de coördinator van de minor. Nog dezelfde dag kreeg ik het antwoord dat ik nu definitief was toegelaten tot het volgen van de minor IMEO op Curaçao. Dit vond ik wel een soort van nu-wordt-het-toch-echt-wel-vrij-definitief moment. Best wel eng, maar natuurlijk ook ongelofelijk gaaf! Toch was dit nog niet het moment dat in mijn hoofd de knop om ging. Ik had nog steeds een stemmetje in mijn achterhoofd dat zei: Zolang je nog niet in het vliegtuig zit kan je altijd nog terug.

Maar sinds gisteren, toen ik samen met mijn moeder bij de V&D een grote mint-groene reiskoffer heb gekocht is de knop om. IK GA NAAR CURAÇAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit vind ik dan ook het juiste moment om een begin te maken met mijn reisdagboek.

Aankomende vrijdag, tijdens de bestuursvergadering van mijn muziekvereniging, ga ik het bestuur op de hoogte brengen van mijn plannen. Daarna mag iedereen het weten!

Maar tot vrijdag geniet ik nog stilletjes van het feit dat ik deze grote stap durf te nemen…

  • 18 September 2008 - 20:05

    Toos:

    Wat leuk om dit bericht nu pas te lezen (16-9) . Vooral om dat ik uit je berichten lees dat je het enorm naar je zin hebt en erg geniet van alles wat je overkomt, terwijl je het een paar maand geleden nog dacht van: ga ik het doen of niet !! Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Ik ga binnenkort maar eens weer lekker met je moeder bijteuten over jou enzo. Blijf genieten !!

  • 18 September 2008 - 20:05

    Toos:

    Wat leuk om dit bericht nu pas te lezen (16-9) . Vooral om dat ik uit je berichten lees dat je het enorm naar je zin hebt en erg geniet van alles wat je overkomt, terwijl je het een paar maand geleden nog dacht van: ga ik het doen of niet !! Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Ik ga binnenkort maar eens weer lekker met je moeder bijteuten over jou enzo. Blijf genieten !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Finally

30 Januari 2009

Hij past nog!

26 Januari 2009

Kakkerlaklokdoosjes

15 Januari 2009

Met de duim omhoog!

08 Januari 2009

Plopperdeplopperdeplop, waar is de floeper
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 126243

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: