Here I go again on my own - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Here I go again on my own - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Here I go again on my own

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

05 Augustus 2015 | Nederland, Arnhem


"Here I go again on my own. Goin' down the only road I've ever known."
(Here I go again - Whitesnake)

Lieve I.

De titel van deze blog says it all: Ik ga weer op reis! Hoe cool is dat?!

De globale planning: een verblijf van een maand of vier in Australië / Nieuw-Zeeland en dan door naar Zuid-Amerika. Hier wil ik in ieder geval wat tijd besteden aan het onder de knie krijgen van de basics van de Spaanse taal. Daarna heb ik naar verwachting nog twee maanden de tijd om mijn einddoel te bereiken dat vandaag over exact een jaar van start gaat: de Olympische Spelen in Rio! O, niet onbelangrijk, de vertrekdatum is 9 december.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Zo heb ik al een tweetal vluchten geboekt, een deel van de lonely planets aangeschaft, een slaapplek geregeld voor tijdens de OS én heb ik ook mijn eerste Olympische tickets al weten te bemachtigen. Het wordt nog wel een uitdaging om deze tickets is Rio te krijgen aangezien ze pas rond mei/juni worden bezorgd op mijn Nederlandse adres en ik dan al lang en breed in Zuid-Amerika zit. Maar goed, die gok neem ik graag en ik heb er het volste vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen. Verder is iedereen in mijn omgeving inmiddels op de hoogte van mijn plannen en zijn de eerste vaccinaties mijn lichaam alweer ingespoten.

Tegen de trouwe volger van deze blog zeg ik "welcome back". En tegen de nieuwe bezoeker / potentiële volger zeg ik "tof dat je mijn site komt bezoeken". Denk je aan het einde van deze blog "deze avonturen wil ik absoluut gaan volgen" dan kun je je links op de site aanmelden voor de mailinglist. Zodra ik dan een update plaats ontvang je hiervan een berichtje. Verder is er de mogelijkheid om onder elke blog een reactie te plaatsen. Schroom vooral niet om dit te doen. Dit wordt erg gewaardeerd door de blogger.

Het recept van deze blog blijft hetzelfde als tijdens mijn vorige reizen. Soms zijn de verhalen spectaculair, soms verbazingwekkend, soms ontroerend, soms geschreven met humor (dat probeer ik althans), soms bloedserieus en soms wat psychologisch / filosofisch van aard. Soms is het een klein verhaal over iets groots en soms een groot verhaal over iets kleins. Maar elk verhaal is 100% eerlijk en komt recht uit het hart.

Tot schrijfs.

  • 05 Augustus 2015 - 23:38

    Mam:

    Mooie start Loes.
    Hoop dat je weer veel leuke avonturen beleeft en dat er weer vele leuke verhalen komen. Maar dat is je wel toevertrouwd.

  • 06 Augustus 2015 - 00:20

    Natascha:

    Hihi ik heb vaker je verslagen gelezen
    En kreeg op de reünie te horen en niet eens een reactie haha
    Nou hier is die dan haha
    Ik wens jou heel veel plezier op je nieuwe avontuur!!
    Xxx natas

  • 06 Augustus 2015 - 08:08

    Jette:

    Laat ik in het Spaans reageren. Kun je vast oefenen ;).

    ¡Buen viaje hermana!

    Besos

  • 06 Augustus 2015 - 14:26

    Monique Boselie:

    Hoi Loes, natuurlijk ga ik je weer volgen. Wat goed van je om opnieuw een mooie reis te plannen! Ik wens je heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!
    Groetjes Monique

  • 06 Augustus 2015 - 16:44

    Angele:

    Hoi Loes,
    Heel veel plezier en we gaan je volgen!
    Groetjes

  • 06 Augustus 2015 - 20:28

    Michel:

    Hoi Loes, Dit kan niet anders dan een fantastisch avontuur worden. Ik ben benieuwd naar je blogs en ga ze zeker lezen. Heel veel plezier en hartelijke groet, Michel

  • 06 Augustus 2015 - 21:56

    Albert En Ina:

    Loes een hele mooie reis gewenst en we zijn wel een klein beetje jaloers op jou. We zullen je volgen . Veel plezier.


  • 08 Augustus 2015 - 17:28

    Maaike:

    Yo Loes!

    Ik ben beniehieuwd! (en ook een beetje jaloers..)
    Geniet van de voorbereidingen en Sinterklaas en dan... on the road again!

    xxx

  • 10 Augustus 2015 - 16:28

    Kirsten:

    Hoi Loes,
    Heel veel plezier maar weer! Tof dat je weer op avontuur gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 126108

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: