SOL gaat Losser - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu SOL gaat Losser - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

SOL gaat Losser

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

08 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Op het moment dat ik dit schrijf is Sempre Crescendo, mijn orkest uit Losser, op bezoek bij het SOL, mijn orkest uit Deventer. En daar ben ik dus gewoon niet bij!! Mááááááán wat baal ik daar van! Hoe vaak maak je het nu mee dat de twee orkesten waarbij je speelt samen een concert geven?
En ze spelen ook nog eens vetgave nummers.

Ik hoop dat het topavond is geweest en dat beide trompetsecties mij niet al te veel hebben gemist ;)

  • 09 November 2008 - 00:03

    Maaike:

    Loes, we hebben je enórm gemist! Super raar, een concert zonder jou!

    Maar het was wel weer erg leuk hoor om weer eens mee te spelen :-)

    Alleen die locatie...?!

  • 09 November 2008 - 11:50

    Carolein:

    He Loes,

    Het was een gave avond die tot in de kleine uurtjes heeft geduurd. (00.15 uur) en toen nog terug rijden. Lisa vond het ook een hele ervaring om voor het eerst in het A-orkest mee te spelen, en daarna ook nog in een orkest dat gewoon uit meer dan 80 leden bestond.
    Ik moet Maaike gelijk geven, het geluid op de locatie was niet echt geweldig. Weinig contact met medemuzikanten, en het klonk in het orkest erg hard. Achter in de zaal viel het nog wel mee. Organisatie was goed. Prima eten en heel gezellig. Muzikaal gezien ook goed gepresteerd. Bert was tevreden volgens mij.

    Tot een volgende keer.

    xxx Flipjes

  • 09 November 2008 - 19:18

    Jannie:

    Ha die Loes, inderdaad sneu dat je er niet bij was. Het was reuze gezellig. Maar naar afloop ben ik direct weggegaan ivm laden en lossen. Je mag nog een keer in de organisatie gaan zitten om een concert samen met Sol in Losser te houden. Bij Sempre hebben we je echt gemist. En volgens de leden van Sol bij hun ook wel. We hebben het in iedergeval over je gehad. Foto's over de sfeer kun je binnenkort zien op de site van Sempre Crescendo.

  • 09 November 2008 - 20:04

    Simone:

    Hee Loes,

    Ook als toeschouwer was het erg leuk!!! Goede muziek, en in de zaal was het geluid prima.. ietsje te luid misschien maar verder! En enorm leuke stukken, zowel bij sempre als bij Sol!!!
    HAd niet verwacht een orkest kleiner te zien als sempre, maar het kan :D maar dat deed niks af aan de kwaliteit!

    Erg jammer dat je het hebt moeten missen, maar er komt vast nog wel een samenwerkingsconcert!

    Veel succes nog met stage enzo en tot je volgende bericht!

    Liefs,
    Simone

  • 10 November 2008 - 21:47

    Ilse :

    He Loes,

    Ik reageer maar niet op het concert want daar ben ik niet geweest. Ik reageer wel even op het mooiste verjaardagkado van vandaag. Een kaartje uit Curacao, echt super geweldig. Waar jij allemaal wel niet aan denkt. Ik was helemaal aangenaam verrast. Ik heb even alle verhalen bij gelezen want ik was 4 berichten achter. Dat kan natuurlijk niet. Ik zit nu weer vaak achter de PC om huiswerk te maken. Jaja ben begonnen met de opleiding en dat is wel even wennen om er zomaar bij te doen. Dus vandaar even deze snelle reactie, zal snel weer wat van mij laten horen. Liefs Ilse.

  • 11 November 2008 - 08:38

    Jette:

    noujaaaaaaaaaa zeg. ik krijg ineens een mailtje dat loes de e-card heeft gelezen. Die ik op 8 September had verstuurd!!! schandalig :P , mooi hè die zingende kippen?

    X

  • 16 November 2008 - 14:35

    Inge:

    Oh dit bericht is niet zo'n lange. ;) Maar snap dat je ervan baalt! Komt er nog een dvd van uit ofzo? Zou je t dan nog kunnen zien. XX

  • 19 November 2008 - 16:41

    Tineke:

    Hee Loes!
    Tis alweer een tijdje geleden een berichtje van mij, maar ook ik heb je gemist met het concert! Sempre is gewoon niet compleet zonder jou ;) Het was erg gezellig en leuk om iedereen weer even te zien. Maar hoe is het met jou daar? Zo te lezen vermaak je je wel; Wat een verhalen!! Heel veel plezier nog en ik ga hier weer wat vaker komen nu ik weer internet heb :)
    Liefs Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Finally

30 Januari 2009

Hij past nog!

26 Januari 2009

Kakkerlaklokdoosjes

15 Januari 2009

Met de duim omhoog!

08 Januari 2009

Plopperdeplopperdeplop, waar is de floeper
Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 126157

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: