Die zag je niet aankomen - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu Die zag je niet aankomen - Reisverslag uit Losser, Nederland van Loes Zijll - WaarBenJij.nu

Die zag je niet aankomen

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

23 April 2016 | Nederland, Losser


Lieve S.

Je dacht toch zeker niet écht dat ik de huwelijksdag ga missen van één van mijn beste maatjes?!?! Natuurlijk ben ik er bij op dit belangrijke moment in jouw leven! Daarvoor onderbreek ik mijn reis met alle liefde.

Ik zat de afgelopen dagen niet in Buenos Aires zoals ik jou tot op het laatste moment heb doen laten geloven. In plaats daarvan ben ik vorige week zaterdag van Auckland naar San Francisco gevlogen. En drie dagen later via Oslo naar Amsterdam waar ik afgelopen woensdag om 21 uur ben geland. Allemaal speciaal voor jou! :) In totaal blijf ik een week in Nederland. Donderdag de 28e vlieg ik naar Quito, de hoofdstad van Ecuador, en vervolg ik mijn reis in Zuid Amerika.

Toen ik je gisterenochtend belde, terwijl ik hemelsbreed nog geen tien meter van je verwijderd was, gierden de zenuwen door mijn lijf. Hoe zou je reactie zijn? Na een paar minuten kletsen leidde ik je naar buiten met de woorden dat daar een verrassing voor je stond namens mij. Het was heel gaaf en mooi om je gezicht te zien toen je de deur opendeed en we elkaar recht in de ogen konden aankijken. Het duurde volgens mij zeker drie seconden voor het tot je doordrong dat ik daar echt stond. Verrassing geslaagd. :) En, de dubbele jetlag meer dan waard!

Weet je, stiekem wist ik al acht maanden dat ik je op deze manier wilde verrassen. En ik niet alleen. Ook jouw aanstaande (inmiddels man) was vanaf het begin op de hoogte. Echt respect dat hij dit voor je geheim heeft weten te houden! Er zijn flink wat momenten geweest waarop ik echt op mijn tong moest bijten. Toen je me meevroeg voor het trouwjurkshoppen bijvoorbeeld (onder het mom van 'omdat je er op de dag zelf niet bij kan zijn'). Maar ook toen we met zijn drieën sushi zaten te eten bij TAO en toen ik de uitnodiging kreeg toegestuurd. En wat dacht je van al die Skype gesprekken waarbij jouw kerel allemaal gekke bekken zat te trekken op de achtergrond terwijl ik niks kon! Maar wat gaaf dat het is gelukt.

Voor mij was de dag echt onvergetelijk (zoals ik al voorspelde in mijn laatste blog ;). En ik vond het te gek dat ik erbij kon en mocht zijn. Wanneer ik terugdenk aan jouw gezicht op het moment dat je me zag verschijnt er elke keer weer een grote smile op mijn gezicht :). Je bent een topper lieve S. en ik ben blij dat je in mijn leven bent.

Geniet van jullie huwelijksreis!

Dikke kus en tot over vier maanden.

Xx

  • 23 April 2016 - 22:42

    Harm :

    Wow, wat een gave actie Loes!

  • 23 April 2016 - 22:58

    Leon:

    Super tof!

  • 24 April 2016 - 00:21

    Tineke:

    Jaaaaaaa, het is gelukt! Wat een top actie Loes!! En supergezellig dat je even ons landje aan doet.
    S. ik hoop dat jullie hele huwelijksdag zo gaaf was als de verrassing van Loes, gefeliciteerd!

    Lieve groetjes, Tineke

  • 24 April 2016 - 09:35

    Lisa & Claudia:

    haha dat was zeker een leuke verrassing! Mooie actie van je!
    Was leuk om je enthousiaste verhalen te horen! Veel plezier nog deze laatste dagen in Nederland en een goede reis donderdag! We gaan je zeker volgen!!

  • 24 April 2016 - 23:07

    Brigitte Witbreuk:

    Super gave actie Loes.

  • 25 April 2016 - 21:21

    Gerdie:

    Wat een gave actie. Fijn dat je bij die bruiloft was. Zo onverwachts maar dit moet zeker geweldig zijn geweest.
    Nog genieten een aantal dagen hier. Een goede vlucht gewenst donderdag en weer op naar de zon.

  • 26 April 2016 - 09:10

    Daan B.:

    Super actie! Sterkte met de jetlag! :)

  • 03 Mei 2016 - 12:43

    Miny Witbreuk:

    Hoi Loes,
    wat heb ik genoten van je verhaal!
    Super bedankt voor je leuke schrijven.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht!
    Hartelijkdank groetjes Miny Witbreuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Loes

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 126045

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 24 Augustus 2016

Kangaroos, kiwi's, Spanish en... Olympics

29 Januari 2010 - 29 Januari 2011

Canada, here I come!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Stage Curacao

Landen bezocht: